Friday, October 28, 2011

Tagasi Darwini, päev 209

   Pikk aeg seljataga täis põnevust ja reisimist maailma eripaigus. Terve eelnev seiklus oli väga plaanipäraselt kujunenud. Tekkis küll pisikesi tõrkeid, kuid sellegipoolest ei rikkunud see plaani. Olin väga rahul tulemusega ning ehk on oodata ka järgmist Aasia reisi.
Lennupilet sai broneeritud just Taisse saabudes. Kuna lennureisid nagu nad on – vahest ettearvamatult odavad ja teine kord ootamatult kallid. Otse lennuga Bangkokist Darwini leidsin soodsama lennureisi 650 dollariga, mis on kindlasti liiga palju. Ka reisibürood ei suutnud odavamat kui 600 dollarit välja võluda. Hakkasin otsima odavamat võimalust kombineerides erinevaid asukohti ning firmasid. Ligi tund aega põhjalikku otsimist leidsin sellise variandi Bangkokist – Darwini:

Bangkok – Bali 223 AUD
Bali – Darwin 131 AUD
 Kokku: 354 AUD

   Nagu näha sain päris hea hinna kokku kaks nädalat ettebroneerides. Küll aga vahetades lende läheb kõvasti rohkem aega kui teha otselend. Minul aga polnud kuhugi kiiret, kuna Darwinis ees ootas vaid palju küsimusi, millele ma koheselt vastust leida ei osanud. 
   Niisiis kulus pea terve päev ,et jõuda Darwini tagasi. Tagasi Darwinis ootas mind vastas eestlasest sõber Madis, kes samuti Austraalias reisib ja töötab. Lisaks temale ka tema sõbrad, kellest pole siiani juttu teinud Kaur ja Juhani. Tutvusin nendega just ennem Indiasse minekut. Tutvus läks hästi maksma, tänu neile oli mul juba ennem Austraalia naasmist elamine olemas. Olen neile väga tänulik, et niimoodi kohe valmis aitama. Mäletan aegu kui tulin Indoneesiast tagasi, sel ajal oli väga raske elamist leida ning eluga kurssi viia. Nüüd oli justkui kodutöö minu eest tehtud, mis andis hea võimaluse hakata kohe tööd otsima.
   Korteris ,kus nüüdseks ilusti sisseseadnud elab lisaks minule 6 eestlast ning terve hunnik taiwaane, keda ma siiani ei jõua kokku lugeda, kuna nad näevad kõik ühesugused välja. Pole  ausalt siiani nii palju eestlasi korraga näinud ning elada nendega koos on vägagi lõbus. Tuleb kergelt tunne peale  nagu oleks Eestis tagasi, kui unustada ära ,et minu ümber on troopilised palmid.
   Minu jaoks kõige tähtsam sündmus ootas ,aga 6 päeva pärast Darwini naasmist. Nimelt oli minu vennas saanud asjad Eestis nii kaugele , et oli otsaga Darwini saabumas. Pole enam koduseid näinud 7 kuud, mis on pikk aeg. Ja nüüd mil on see aeg möödas, saan oma vennaga kokku. 
.



 

No comments: