Friday, October 7, 2011

Kuu aega Indias, päev 194

  Nüüdseks kui olen olnud ja näinud kuu aega elu Indias olen  palju targem kui varem. On häbi tunnistada , kui vähe ma teadsin ennem sinna minekut Indiast. Selle aja jooksul olen palju õppinud ja kogenud ,mida mujal maailmas näha ei saa. India on eripära ja omapära oma raskes olustikus, mis teeb sellest riigist vaieldamatu erandi. Riik, kus elanike arv võrreldes pindalaga on hiiglaslik, mistõttu on raske hoida kellegil kontrolli selles riigis. Kultuuridest ja ajaloost täis pungil riik Lõuna- Aasias.

  Kellel on olnud viitsimist lugeda kõiki minu kirja  jutte Indiast peaks teadma, mis paiku olen  nüüdseks külastanud. Pean tõdema, et Indiat tervenisti näha kulub selleks veelgi rohkem aega , umbkaudselt 6-12 kuud. Tegin ennem sinna minekut plaani, mida külastada. Võiksin öelda, et kõik sujus plaanipäraselt ja üsna ideaalselt. Suudsin hoida ennast tervena terve India külastamise käigus ning olla fokuseeritud eesmärgile. Külastasin ka palju kohti ,mida ette ei planeerinud, mis lihtsalt jäid protsessi käigus teepeale. Tagant järgi mõeldes ,millistes erinevates kohtades viibisin - paneb mõtlema. Nii tõsiselt õõvastavatest paikadest kuni kaunite Goa randadeni. Olla olukordades, milles varem ennast ette ei kujutanud. Indias on sellessuhtes ettearvamatu. Ei tea kunagi ,mis juhtuma võib hakata , või keda kohtad. 
  Kokkuvõtteks pean mainima,et India pole ehk kõikidele inimestele meelepärane. Siin olles võib leida end paljudes riskides ja ebameeldivates olukordades. See kuu aega, mil viibisin Indias juhtus 3 terrorirünnakut ning üks suurte inimohvritega maavärin. Minu jaoks oli kindlasti võti Indias lepplikkus olukorraga, mis tahes see ka välja ei näeks. Leppida asjaoluga ,et maailm ei ole must valge, vaid koosneb paljudest erinevatest värvidest, mis teeb selle maailma eriliseks.  Loodan, et suudsin selle kuu ajajooksul tuua teieni midagi uut ja huvitavat.

Kohad mida külastasin kuu vältel:

Mumbai:  India Värav, Dhobi Ghat
Elevandi Saar
Aurangabad: Mini Taj Mahal
Ellora templid
Khajuraho: Kamasuutra templid
Agra: Taj Mahal
Delhi: Lal Qila, Jama Masijid, India Värav
Jaisalmer: Fort, Raul Desert
Goa: Anjuna, Baga, Calangute, Patnem ning Palolem Beach

-ning palju teisi huvitavaid kohti. Siit tuleb väike üllatus. Kulutasin üsna tihedas reisimises ja eluolus vaid ligikaudu 1000 dollarit kuu ajaga.



Kaart pole just kõige parem, aga saab aimu minu marsuudist Indias. Punane joon tähistab rongisõitu Indias ja kõverad nooled näitavad suunda kuhu poole transport viis. Sinine joon aga bussiliinid ja suunad, mida kasutasin.

No comments: