Tuesday, June 21, 2011

Marsuut Darwin

Aeg läheb kiirelt. Olen olnud kodust eemal 3 kuud, neist  2 kuud olen töödanud ja elanud Port Hedlandis. Silmmärgatava kiirusega liigub aeg, aga mälestused ja kogemused, mis sai siin tehtud jäävad alatiseks. Olen väga rahul viibitud aja eest mida siin veetsin. Miks selle jutu üles võtsin?  põhjus ,et võtan homme ette pika sõidu lõunasse, Darwini linna. Seoses sellega liigun täiesti teise osariiki – Northern Territory, mis on üsnagi asustamata osariik ja täis metsikut loodust. Olen pikalt rääkinud soovist liikuda Darwini , nüüd on see aeg lõpuks kätte jõudnud.
                Homme vara hommikul alustan 2460km sõitu Darwini suunas. Mis ees ootab ei tea ja on raske ennustada. Üks mis kindel elu hakkab just kui uuesti nullist pihta. Vaja jälle tööd otsima hakata ja suhteid arendama uute inimestega. Samuti ka raha on limiteeritud ja pean olema optimist oma kulutamistega ,et mitte ennast lõhki kulutada.
                Sõit on pikk ,kuid mitte sellest igav. Planeerin teha vahepeatumisi  Derby, Kununurra linnades. Lisan ka kaardi ,et oleks paremat aimu milline teekond välja näeb. Mitte ,et lihtsalt läbi sõita , püüan käija parimad kohad läbi kuhu oma kaheveolise masinaga vähegi saan minna ja tuua seda kõike teilegi.
                Olen pisut lohakas olnud ettevalmistuste osas. Nimelt panin eile tähele ,et auto rehvid on parajad slikid. Pole enam mustrit ja kohati traadid väljas ning autol puudub kindlustus ja ülevaatus. Püüan sellegi poolest ennast Darwini lohistada.
                Täna 21. Juunil, tegin oma viimase tööpäeva Port Hedlandis, loodetavasti plaatijana viimase päeva. Oli väga lõbus ja tore töötada koos Timmiga , ehk siinse ülemusega. Ei mingit pinget , rohkem lust ja lillepidu. Samuti olen väga tänulik nii temale kui tema perele, kes kohtlesid mind kui üht pereliiget.  
                Nüüdsest lähevad minu ja Daniili teed täiesti lahku, igati tänud Daniilile kõige veedetud aja eest siin mandril. Kui juhtud lugema seda teksti siis loodan ,et suudad kõik oma püstitatud eesmärgid ellu viia. Seniks edu.

 2460km sõitu, kaart on suhtelise täpsusega.


 Natasha, Lara, Mina, Timm, Branden


 Viimane saaga osas joome ära 2011 Austraalias. Ühinesid Arno ja Daniil. Baar ,kus joome kuulub Guinessi rekordite raamatusse, oma kurikuulsate pussitamistega. Nimelt juhtus olema 12 pussitamist ühel õhtul, mis viis selle baari rekordite raamatusse.

NB! kui pole nädala jooksul postitust lisanud olen arvatavasti kusagil kinni. Ennem pole põhjust muretsemiseks.

No comments: