Thursday, June 30, 2011

Kununurra , päev 96

                Olin veetnud peaagu 3 päeva Gibb River Roadil ning olin ikkagi sunnitud tagasi Derbysse liikuma. Võib öelda kaudselt ,et kaotasin 3 päeva millega oleks ilusti Darwinis. Sellegi poolest olen hindamatute kogemuste võrra rikkam.
                Alustasin 27. Juuni kella 14:00 paiku sõitu Derbyst Kununurrasse. Vahemaa nende kahe linna vahel 860km. Ees oli pikk sõit ja enamus sõitu pimedas. Austraalias talveperioodil läheb juba 17:30 paiku pimedaks. Olin väsinud ja kergelt öeldes puhkamata ,kuna on raske täisväärtuslikku und tunda autos magades.  Tundsin kurnatust ja tahtsin kiirelt kohale jõuda. Võiks öelda ,et oli täiesti pohhui ,et öösel on riskid suuremad kuna nähtavus on väike. Sõitsin terve tee 120km/h isegi kurvides ei suvatsenud hoogu maha võtta. Pole kunagi nii suva olnud. Tundus ,et täna lihtsalt olen liiga väsinud ,et üldse miski huvitaks. Hoidsin kiirust ja leidsin et kui lehm või kanguru ette tuleb ,mis ma enam teha saan. Nägin teede kõrval mitmeid kordi kängurusid ja lehmi ja kuidas valgusvihud murdusid. Tõmbas kergelt kõhedaks seest. Sõitsin 860km umbes 7 tunniga. Miski hoidis nagu mind, et loomad teele ei tuleks.
                Jõudsin pimedas Kununurrasse ja veetsin jälle öö autos. Olen nüüdseks maganud autos terve nädal. Kisub raskeks, liigesed on juba valusad ja kael ja põlved annavad lakkamatut valu.
                Hommiku saabudes läksin Visitor Centeri ja uurisin ,mis Kununurras huvitavat  on. Sain terve rodu huvitavat infot ,mida vaatama minna. Linnas ringi vaadates, üllatas mind Kununurra linna ilu. Kaks kuud Port Hedlandis viibides ,kus ei ole peaaegu mitte midagi , jättis Kununurra väga hea mulje. Korrektne, puhas ja kaunis pisike linn palmide keskel, millest liikus läbi hiiglaslik Kununurra jõgi.

                Niisiis palju teemavälist juttu. Vaatasin pea aenamus vaatamisväärsustest Kununurras.  Pilte neist siit:

Mirima Rahvuspark (Hidden Valley)


 Väga kergelt ligipääsetav rahvuspark. Asub enamvähem 2 minuti kaugusel Kununurra linnast. Oletatav vanus ainult 360 millionit aastat. Koosneb erinvatest kivikihitidest: liivakivi, kvarts, savi ja punaka värvi annab raua olemasolu. Jällegi on tegu vete poolt voolitud pargiga.

Kununurra:
 Celebrity Tree Park. Niipalju kui ma lugesin välja ,siis pargis olevad puud on istutatud kohalike kuulsuste poolt.

 Kununurra jõgi.
 Järgnev on samuti mööda nelikveoliste radapidi. Võtsin riski, pidin ületama küllaltki madalaid jõgesid. Küll aga kui olin teel Black Rock Falls-i jäin peaaegu liiva sisse kinni.

Kununurra jõgi tema täies hiilguses:


Black Rock Falls, koht kus vesi peaaegu märkamatult mööda kaljut alla vihises:



Sama tee peal Valentine Springs:


 Kununurra rikka mõisahärra hoov:


Kuulus elevandikivi või Buddha kivi:



No comments: